Sık geçen başlıklar

34bjk1903 2

ekşi profili
askerliğimi 1.celp olarak tamamladım.18 günlük iskenderun yolculuğunda benim düşüncem izine falan gerek olmadığıdır.180 gün yapan adam ne yapsın?adama şafak kaç diyorum 120 diyor... diyecek söz bulamıyorum.devletin sağladığı bu imkanı en iyi şekilde değerlendirilmesi gerektiğini düşünüyorum.zira çok büyük şans en azından 2 çocuk sahibi biri olarak söylüyorum büyük nimet..bir an önce celpler gidip gelir inş. bu bedelli konusu da kapanır çok boş muhabbetler dönmeye başladı can sıkıyor artık..