Sık geçen başlıklar

oophelia1 1

ekşi profili
sigara bana kalırsa hayattaki bir yan ürün gibi. bir şey içerken sigara, uyanınca sigara, uyumadan önce sigara vs vs... dolayısıyla sigarayı bıraktıktan sonra tüm bu eylemler boşluk hissettiriyor. tıpkı yıllarca çayı kıtlama şekerle tüketip, bir anda bunu bırakmak gibi. içmemek emin olun zor değil. sadece içmiyorsun, herhangi bir çaba, masraf vs gerektirmiyor. zor olan sigarayı yan ürünlükten çıkarabilmek. işte o zaman hiçbir şey hissetmeyeceksin