Sık geçen başlıklar

kafi miktar 2

ekşi profili
türkiye'de şampiyonları alkışlamak gibi bir geleneğin olmamasına sevinecek futbolcudur. en son şampiyon olarak gittiğimiz şükrü saraçoğlu'nda bırak alkışlanmayı stadın elektriklerini kapatıp bir de sulamışlar, hızlarını alamayıp kendi stadlarını ve çevredeki benzinciyi yakıp yağmalamışlardı. ona rağmen yine de kupayı o çimlerin üzerinde kaldırdık, o ayrı.

;)