Sık geçen başlıklar

coudech 4

ekşi profili
acil olmayan ama acile başvuran hastadan hayvan gibi ücret alacaksın evet hayvan gibi. tek çözüm budur. gelişmiş ülkeler de bu konuyu böyle çözmüştür. ama oy kaygısıyla hiçbir hükümet bu konuyu bu şekilde çözmeye yanaşmamaktadır. sonuçta olan biz doktorlara olmaktadır. gecenin 3 ünde 10 gündür kabız olan adamın hikayesini dinlemen gerekmektedir.
doğru bir tespit. gelişi 1 lira olan maskeye 10 lira fiyat çekmek isteyen eczacılar çok zor durumda kalırlar.

edit: devlet 1 liradan daha pahalıya tedarik edilebilen bir ürünü 1 liraya satacaksınız demez sayın eczacı arkadaşlar. merak etmeyin maskeler size 1 liranın altına gelecektir bunu da devlet sağlayacaktır ama kabul edin siz 1 liradan ucuza alacağınız bu maskeleri bile fırsat verilse 10 liraya satmak istersiniz. yapmadık demeyin lütfen. salgından önce kuruş hesabı ile aldığınız maskeleri salgın zamanı kaça sattınız?