Sık geçen başlıklar
hormonlu x5. etikete 3 trilyon (evet eski parayı kullanıyorum halen) yazmazlarsa şerefsizlerdir. altı üstü bir araç ama bizde satıldığı parayla fabrika kurulabiliyor.