Sık geçen başlıklar
hormonlu x5. etikete 3 trilyon (evet eski parayı kullanıyorum halen) yazmazlarsa şerefsizlerdir. altı üstü bir araç ama bizde satıldığı parayla fabrika kurulabiliyor.
fütüristliği gözlerimi kanatmış vasıta. sanki gta'da kalitesiz bir bmw yaması gibi.
hemen bir e53 kasa x5 açıp baktım ve içim ferahladı, kendime geldim.