Sık geçen başlıklar

ananla bir gece 4

ekşi profili
burada bu motoru övenler, hükümet yarın ötvyi komple kaldırdım ve yakıt fiyatını da yarıya düşürdüm haliyle dese yine övmeye devam ederler mi yoksa koşarak bayilerin yolunu tutup 2.5 motorlu araçlara mı yazılırlar? işte tüm mesele bu.