80 iq ortalama böyle işte.
yok millet araba alamıyormuş işler kötüymüş hemen 10000 puan düşmeliymiş.
alooooooo siz alamayın diye artılıyor zaten bu faizler. siz alamazsanız enflasyon da artmaz.
Sık geçen başlıklar
aether 3
ekşi profiliben hiç elimde ki yüzükten başka bir şeyim yok dediğini duymadım.
yani alabilir sorun yok.
yani alabilir sorun yok.
trakya'da hizmet sektorune kadar yerli insanlarin oldugu yerler mevcuttur. fakat son 30 yilda milyonlarca comar bu guzel yere gocmustur. bu moloz yigini fabrikalarda calisip akp ye oy vermekten baska tek bir olayi yoktur. fabrikalar tek tek topu attiklari halde koylerine donmedi bu orta dogulu kitle.
eglenmeye karsidirlar.
kadina deger vermezler
insan gibi konusmazlar.
kahpedirler. bir tanesinin omurgali olduguna sahit olmamisimdir.
zorbadirlar. bu adamlar yukselmenin tek yolu ezmek oldugunu dusunur.
3 kurus icin babalarini dograyacak ahlak seviyesindelerdir.
zaten siz taniyorsunuz kisileri. bu kisileri belirli bolgelerden uzak tutan tek sey o yerlerin bu kisiler icin pahali olmasidir.
eglenmeye karsidirlar.
kadina deger vermezler
insan gibi konusmazlar.
kahpedirler. bir tanesinin omurgali olduguna sahit olmamisimdir.
zorbadirlar. bu adamlar yukselmenin tek yolu ezmek oldugunu dusunur.
3 kurus icin babalarini dograyacak ahlak seviyesindelerdir.
zaten siz taniyorsunuz kisileri. bu kisileri belirli bolgelerden uzak tutan tek sey o yerlerin bu kisiler icin pahali olmasidir.