Sık geçen başlıklar

marriotarite 1

ekşi profili
bugün açıklamayı okudum biz uçağı almaya niyetlenmişiz,onlar da hibe etmiş.yahu bizim ülkemizin böyle bir uçağa ihtiyacı mı vardır?vatandaşın büyük çoğunluğun aç olduğunu bir ben mi düşünüyorum?bu ülkeye dair en ufak bir hayalim bile yok artık.