Sık geçen başlıklar

ruhumanonim 1

ekşi profili
küçükken en çok imrendiğim şeylerden biri bu maden suyunun sadesini meyve suyu içer gibi mutlu mesut içen büyük insanlar gibi olmaktı o yüzden şişeyi lavoboya boşaltıp içine su doldurur lıkır lıkır içer tadını seviyor gibi görünürdüm.
sadece büyükler severek içer gibi düşünürdüm haklıymışım.
resmen bunu içebilmek için büyüdüm. kısmen.