Sık geçen başlıklar

anastasist 2

ekşi profili
kendini eleştirmekten öte hakaret etmeye başlayanlara bile ayrım gözetmeksizin hizmet vermeleri. tüm resmi bayramlarda hakaret eden arkadaşlar evlerinde yatarken sabaha kadar uykusuz kalmaları. bi de şey var. vergi kaçırmamaları devlet bizden peşinen alıyor. dükkanında sattığı mala fatura kesmeyen, çalıştırdığı işçisinin sigortasını en düşük primden gösteren hatta sigorta yapmayan adamlar gelmiş bizi eleştiriyor. o kadar mesaim var aldığım bir kuruşu hak etmediğimi düşünmüyorum.3 liralik malı 30 liraya satmaya çalışan art niyetli insanları da takmıyorum. bizim işimiz insanla değil insanlıkla.
aynı gökyüzüne bakıp seninle tanışmayı bekleyen bir insan olduğunu düşününce ayrı bir güzel olan aktivite. yalnız çok alkollü yapmayın hoş olmuyor.