bu kadar para vermeye gerek yok, gta vice city'de panzer yazınca geliyor.
Sık geçen başlıklar
brothersir 13
ekşi profiliyalova'da starbucks olduğu için şükür namazı kılmak yerine yapılan ilginç hareket.
olm kolanın arkasında üretim yeri yazıyor ve türkiye'de.
götün yiyorsa fabrikayı bas. mekanlara 15-20 kişi gidip şekil yapmak neyin kafası anlamadım 2 haftadır.
götün yiyorsa fabrikayı bas. mekanlara 15-20 kişi gidip şekil yapmak neyin kafası anlamadım 2 haftadır.
balık kafası +18 ise çocuklar pazara alınmasın
özet: yolcu telefonu uçağa binmeden önceki bekleme yerinde bırakmış. uçaktan inip almasına izin vermemişler. bir arkadaş gelip alacak getirecek demişler onu da yapmamışlar. sonra yolcuya bir şekilde kapıyı açmışlar, uçaktan inip telefonu almış ama bu sefer de uçağa geri binememiş yasakmış.
sahilden içeri 1km gir gecekondu olm. nasıl avrupa bu böyle? sahil şeridi de keko dolu.
gusül abdesti almasında fayda olan telefon.
evlenmeyi bırak, güzel kızları bir yere götürebilmenin ön koşulu paranın olmasıdır.
siz burada ilk buluşmada kim ödiycekk yeaaaa :))) diye geyik döndürürken, kodamanın biri atıyor mercedes'ine basıp götürüyor alaçatı'ya. adam 9-5 çalışmadığından hayvan gibi vücut da yapıyor.
sen de güç bela starbucks'a götüreceğin kıza latte'yi kitleme derdindesin, yapacak bir şey yok. rekabet yüksek.
ekşiciler şimdi gelip "ama donanımlı erkekler var :(" falan diyecek. ulan donanımlı erkek niye para kazanamıyor amk? hangi donanımı koyuyorsunuz olm? sümer edebiyatı mı? yazılım, tasarım, proje yönetimi, marketing, business falan değil mi?
edit: tam bir ayı beyanı diyip kadın olsam profesöre veririm, bmwli magandalara vermem diyenler olmuş.
uç örnekleri karşılaştırmaya gerek yok.
1) sen profesör, artist, müzisyen vs değilsin. açlıktan ağzı kokan müzisyenlerin, ressamların zaten pek kadın problemi yok.
2) zengin olan herkes rizeli müteahhit değil. aynı yaşta aynı işi yapan iki insan biri 9-5 çalışırken, diğeri kendi işini kurabilir. yazılımcının biri ofiste çalışırken, diğeri kendi yazılım şirketini kurabilir, freelancer olmaya yönelebilir, ürün geliştirebilir vs.
önemli olan para kazanabilecek potansiyel ve hırsa sahip olmak. filmlerde gördüğünüz tipleri baz alıp kendinizi fakir ama çok üstün görmemek, problemin(parasızlığın) ilk çözümü olabilir.
siz burada ilk buluşmada kim ödiycekk yeaaaa :))) diye geyik döndürürken, kodamanın biri atıyor mercedes'ine basıp götürüyor alaçatı'ya. adam 9-5 çalışmadığından hayvan gibi vücut da yapıyor.
sen de güç bela starbucks'a götüreceğin kıza latte'yi kitleme derdindesin, yapacak bir şey yok. rekabet yüksek.
ekşiciler şimdi gelip "ama donanımlı erkekler var :(" falan diyecek. ulan donanımlı erkek niye para kazanamıyor amk? hangi donanımı koyuyorsunuz olm? sümer edebiyatı mı? yazılım, tasarım, proje yönetimi, marketing, business falan değil mi?
edit: tam bir ayı beyanı diyip kadın olsam profesöre veririm, bmwli magandalara vermem diyenler olmuş.
uç örnekleri karşılaştırmaya gerek yok.
1) sen profesör, artist, müzisyen vs değilsin. açlıktan ağzı kokan müzisyenlerin, ressamların zaten pek kadın problemi yok.
2) zengin olan herkes rizeli müteahhit değil. aynı yaşta aynı işi yapan iki insan biri 9-5 çalışırken, diğeri kendi işini kurabilir. yazılımcının biri ofiste çalışırken, diğeri kendi yazılım şirketini kurabilir, freelancer olmaya yönelebilir, ürün geliştirebilir vs.
önemli olan para kazanabilecek potansiyel ve hırsa sahip olmak. filmlerde gördüğünüz tipleri baz alıp kendinizi fakir ama çok üstün görmemek, problemin(parasızlığın) ilk çözümü olabilir.
hayatta kalma ihtimalinin %99.9 olduğu virüste yine insanların hayatını ve ekonomiyi sikmeye can atan ödleklerin beyanıdır.
biraz savaşsaydınız allah cezanızı vermesin mi? savaş görmemiş mal beyanı.
tinder, facebook, twitter, instagram gibi bir sürü kanal varken, iş bulma ve network oluşturma üzerine bir siteden yürümek üzücü. başka yer mi yok arkadaşım bu iş için?
sanki hayatının aşkını buldu kadının 48px profil fotoğrafı sayesinde :d mesaja bak amk. herkese aynı şeyi kopyalıyor muhtemelen.
yine de insanların böyle ifşa edilmesi yanlış. hakaret, tehdit vs olursa savcılığa gidersin. tanışma mesajının ekran görüntüsüyle insanları rezil etmek prim kasmak saçma.
sanki hayatının aşkını buldu kadının 48px profil fotoğrafı sayesinde :d mesaja bak amk. herkese aynı şeyi kopyalıyor muhtemelen.
yine de insanların böyle ifşa edilmesi yanlış. hakaret, tehdit vs olursa savcılığa gidersin. tanışma mesajının ekran görüntüsüyle insanları rezil etmek prim kasmak saçma.
alfa erkek bu kadar uzun field report vermez amk diyerek siklemediğim hikaye.