öğretmenlerin haklari cok kısıtlandı. sınıfın huzurunu bozan bir öğrenciye ufak bı bağırması bile veliler tarafindan linç edilmeye kadar gidiyor. bence bunlardan önce sınıfın tek hakimi öğretmenler olduğu gerçeğini dayatsalar. kendi çocuklarını süper akıllı ve hic ses çıkarmayan minnoş bir öğrenci sanan velilere gereken cevabi devlet verse böyle öğretmen döven öğrenciler ve veliler olmasa muhtemelen böyle istekleri olmaz.
Sık geçen başlıklar
eternidades 4
ekşi profiliukraynanın ilk tb2 görüntülerini 27 şubatta paylaşması manidar.
34 askerimizin şehit edilişinin yıl dönümünde rus konvoyunun vurulmasını aynı gün servis etmek.. kinimiz diri. şehitlerimizin ruhu şad olsun.
kaynak: yok canım ne tb2'si savunma bakanlığı paylaşmış hala yok yok ne tb2'si diyen var.
34 askerimizin şehit edilişinin yıl dönümünde rus konvoyunun vurulmasını aynı gün servis etmek.. kinimiz diri. şehitlerimizin ruhu şad olsun.
kaynak: yok canım ne tb2'si savunma bakanlığı paylaşmış hala yok yok ne tb2'si diyen var.
var boyle bir sey. ve üniversite sınavında okul puanlari yuksek oldugu icin okuldan yuksek puan alıp haksiz yere binlerce ogrencinin önüne geciyorlar.
fener sattığı paraya böyle bir oyuncu filan bulamaz yazanlar görüyorum allahım sabır ver...
bak kardeşim bize 10 numara değil 8 numara lazım bir 6 numara ve 2 tane 8 numara oynayacak hoca. anlıyor musunuz ? 4-3-3 hani ? 10 numarasız oynanan taktik hani ? kanser etmeyin gece gece arkadaşlar.
bak kardeşim bize 10 numara değil 8 numara lazım bir 6 numara ve 2 tane 8 numara oynayacak hoca. anlıyor musunuz ? 4-3-3 hani ? 10 numarasız oynanan taktik hani ? kanser etmeyin gece gece arkadaşlar.