tam da hep seçimlerden önce kalkıyor şeyimiz... uçağımız.
Sık geçen başlıklar
barely evil 8
ekşi profiliacun bir bu iki, sorsan çok zekiler...
mesela milli eğitim ;
müdürlerin %98'i koyu akp yandaşı!
il -ilçe milli eğitim müdürleri ve şube müdürleri %99 koyu akp yandaşı!
bakın bu sadece bir kurum! normalde bir bok olamayacak bomboş cahil hödükler akp sayesinde makam sahibi oldular! bu adam geberse bile akp ye oy verir çünkü artık başka çaresi yok! bu insanların ''akp den sonra'' diye bir zaman diliminde yaşama şansları yok, akp gitsin bunların götüne teneke bağlarlar oğlum sokakta siz dalga mı geçiyorsunuz ? o erimeyen kitle işte bu ve benzeri canlılar!
müdürlerin %98'i koyu akp yandaşı!
il -ilçe milli eğitim müdürleri ve şube müdürleri %99 koyu akp yandaşı!
bakın bu sadece bir kurum! normalde bir bok olamayacak bomboş cahil hödükler akp sayesinde makam sahibi oldular! bu adam geberse bile akp ye oy verir çünkü artık başka çaresi yok! bu insanların ''akp den sonra'' diye bir zaman diliminde yaşama şansları yok, akp gitsin bunların götüne teneke bağlarlar oğlum sokakta siz dalga mı geçiyorsunuz ? o erimeyen kitle işte bu ve benzeri canlılar!
oy için götlerini bile siktirirler!
(bkz: advanced pussy management.)
bunun adı vatana ihanet ve bölücülüktür, cezası idamdır!
sekse tabu olarak bakmayan çağdaş ve modern erkek ile çatır çatır sevişiyordur, siz yine osbire devam gençler.
devlet dairelerinde bütün bilgisayarlar microsoft kullanıyor atın hepsini birden sokağa o zaman, bütün f-16 lar da çöpe madem, neden sadece apple?