Sık geçen başlıklar

14 ağustos 2018 apple boykotu 1

ekşi'de gör
devlet dairelerinde bütün bilgisayarlar microsoft kullanıyor atın hepsini birden sokağa o zaman, bütün f-16 lar da çöpe madem, neden sadece apple?