Sık geçen başlıklar

kimediyorumm 1

ekşi profili
az evvel kankam tarafından maruz bırakıldığım soru.

ben 1 dedim. kendisi de 7 demiş. ben 7’ye kamburu çıkmış insan, 5’e de şişko obez dedim. ardından 1 demesem 3 derdim o da güzel dedim. o da 5’e yavşak dedi. çok garip bi muhabbet oldu, kimse çözemedi. çözemedik.