Sık geçen başlıklar

en yakışıklı rakam 3

ekşi'de gör
7 çok klas durmuyor mu ya?

zorunlu edit: 0'dan 9'a kadar tek basamaklı sayılara rakam denir. her rakam bir sayıdır, fakat her sayı bir rakam değildir, canlı örnek olarak aşağıda bulunan 517 sayıdır

ikinci edit: entry silinmiş görsel
az evvel kankam tarafından maruz bırakıldığım soru.

ben 1 dedim. kendisi de 7 demiş. ben 7’ye kamburu çıkmış insan, 5’e de şişko obez dedim. ardından 1 demesem 3 derdim o da güzel dedim. o da 5’e yavşak dedi. çok garip bi muhabbet oldu, kimse çözemedi. çözemedik.
böyle 7 rakamında üzerine yüklenen misyondan mı nedir hem yakışıklı hem de zengin bir piç imajı var gibi. sanki boş zamanlarında 8'e çakıyor ve dünyayı da siklemiyor gibi.

edi ile büdü : bence en yakışıklı harf de "j"dir hatta 7 ve j bir araya gelirse evrenin amına bile koyabilir. o derece kozmik bir güç oluşturabilirler.