Sık geçen başlıklar

islamikomunist 4

ekşi profili
din haline gelmiş olan edebi literatür sizi bu hale getirdi, bunları sorgulamaya başladınız, çünkü içinizde nefret var herşeye nefret daha iyi olandan nefret daha güzel olandan nefret, nefret, nefret... atatürk’ü, muhammed’i vs sevmeyebilirsiniz, önemli olan kişiler değil fikirler, eleştirelim böyle yapsa daha iyi olurdu diyelim şurası eksik diyelim ama artık o kadar nefret varki içimizde ya nefret ediyoruz ya da nefret ediyoruz, konuştuğumuz şeyler hep bu. yesek doymayacağız birbirimizi. iletişim yok saygı yok ne dinin öğretisi var ne atatürk’ün fikirleri ne liyakat ne sevgi var. atatürk’ün fikirlerinide eleştirelim, eleştireni de eleştirebilelim bizi bu kurtaracak bu iyi niyet bu saygı kurtaracak.