Sık geçen başlıklar

beni tedavi et 1

ekşi profili
itiraf ediyorum : hayatımda çok sevdiğim, onsuz 2 ay bile geçirmediğim hayat dolu çevresine mutluluk saçan annemin. ani hastalanması sonucu, ileri evre yumurtalık kanseri olduğunu öğrendiğim andan itibaren kendimi toparlayamıyorum, uyuyamıyorum , nefes alamıyorum, en acısı tabiki ona bu durumu göstermiyorum...

not: 24 yaşındayım 3 ablaya sahibim ailenin en küçük ve tek erkek evladıyım...

edit : çok güzel mesajlar alıyorum, aslında bunu buraya yazdığım için utanıyorum da, kendimi acındırıyormuşum gibi geliyor, sadece icime atmak beni daha cok yoruyor hepinize sonsuz tesekkurler.