yok ananızın amı artık dedirten başlık.
Sık geçen başlıklar
yeterama 6
ekşi profili(bkz: yallah arabistan'a)
laleye bak ülkesinde arap istemeyeni ermeni olarak gösteriyor sonra da insanlık suçu işleyip durmayın diyor.
ekleme: bu lale başlığı açtığında troll amaçlı olduğunu anlamıştım ama madem konusu açıldı, bu düşünceye sahip olanlara birkaç kelam edelim.
güzel kardeşlerim bu ülkenin yoktan var olmasının sebebi mozaik yapısı değil kurtuluş savaşından önce amerikan mandası altına girmeye çalışan arap seviciler değil iki bin senedir devletsiz kalmayan türklük ve türklerdir şunu kafanıza sokun artık.
laleye bak ülkesinde arap istemeyeni ermeni olarak gösteriyor sonra da insanlık suçu işleyip durmayın diyor.
ekleme: bu lale başlığı açtığında troll amaçlı olduğunu anlamıştım ama madem konusu açıldı, bu düşünceye sahip olanlara birkaç kelam edelim.
güzel kardeşlerim bu ülkenin yoktan var olmasının sebebi mozaik yapısı değil kurtuluş savaşından önce amerikan mandası altına girmeye çalışan arap seviciler değil iki bin senedir devletsiz kalmayan türklük ve türklerdir şunu kafanıza sokun artık.
çok hafif bir şekilde çarpıyor baldırına. çarpmadığını varsayalım siz değil misiniz ibneler fener maçı sonrası var taça bakmaz diyenler?
niye çağ dışı buluyorsun be dalyarak ?
insanın kendi tercihi. ister ömür boyu kendini saklar ister her gün 10 erkekle birlikte olur. aynı şey bir erkek içinde geçerli. demek ki bir erkekle ilişki yaşamanın heyecanını tatmak istemiyor, aklında kendince fikirleri var. başkasının özel durumları hakkında yorum yapmanın, fikir vermenin kafası niye?
şuradan iki kız düşüreceğim diye maymun gibi kırk takla atıyorsunuz. bir de sonuna tercihine saygı duyuyormuş gibi yalandan seçim sizin yazmış.
insanın kendi tercihi. ister ömür boyu kendini saklar ister her gün 10 erkekle birlikte olur. aynı şey bir erkek içinde geçerli. demek ki bir erkekle ilişki yaşamanın heyecanını tatmak istemiyor, aklında kendince fikirleri var. başkasının özel durumları hakkında yorum yapmanın, fikir vermenin kafası niye?
şuradan iki kız düşüreceğim diye maymun gibi kırk takla atıyorsunuz. bir de sonuna tercihine saygı duyuyormuş gibi yalandan seçim sizin yazmış.
- bize logo yapsana.
- beni de çizsene.
birinden daha duysam evveliyatını sikeceğim az kaldı.
edit: logo yap, beni çiz diye mesaj atan gerzekler çok komiksiniz.
- beni de çizsene.
birinden daha duysam evveliyatını sikeceğim az kaldı.
edit: logo yap, beni çiz diye mesaj atan gerzekler çok komiksiniz.
(bkz: çay vereyim güzel bıradırıma)