Sık geçen başlıklar

iskocya 2

ekşi profili
bakıyorum da yorumlarda hep gs'lilar var.

lig oynanmasa beşiktaş için avantaj elde edilecek bir durum yok. 5.siradayiz zaten, oynanması daha çok işimize gelir.
siz asıl 30 vaka varken ligler ertelensin diyen terim'in şimdi niye sus pus olduğunu bir aciklayin. kızları da suskun ne hikmetse. federasyon başkanına kiziyorlardi, şimdi de oynatıyor diye teşekkür etmeleri lazım.

karakter işte.