Sık geçen başlıklar
emir denen dallamanın celal nefretinin sebebini merak ettiğim yarışma programı. "n'olur celal beni seçmesin" diye yalvardı. sonra da eray'a dönüp "celal'i tokatlama zamanı" dedi. bir bok becerdiği yok bugüne kadar. sırf kızlar beğeniyor diye abartılan bomboş bir adamsın emir.

celal'le dalga geçenler de gerçekten kötü niyetli insanlar. herkes aşırı özgüvenli, girişken ve yırtık olmak zorunda mı? sizden farklı diye bir insanı neden dışlarsınız ki?
muharrem ince'nin mitingini yayınlamamaya yemin etmiş tarafsız devlet kanalı. bizim vergilerimizle aldığınız maaşlarınız çoluğunuz çocuğunuzdan çıksın inşallah. gün yüzü göremeyin.