Sık geçen başlıklar

cartooncu 4

ekşi profili
rte halkımdan ekonomimize sahip çıkılmasını istiyorum dedi.

darbe olur halk sokağa
ekonomik kriz olur halkım sahip çık
mülteci krizi olur halkım ensar ol
her boku halk yapacaksa siz niye orda oturuyorsunuz derler adama.
ben bizzat yaşadım. ama sizin kadar duygu sömürüsü yapmıyorum. bizden ziyade onlar ağlayıp ekmeğini yediler. şimdi başörtülü her yere girebiliyoruz ama eğitim kalitesi yerlerde,din tüccarlığı yaptılar, dini hırslarına peşkeş çektiler yazıklar olsun. hala başörtüsü mağduriyeti yeter ya yeter bu özgürlüğü verdiler diye kul kölemi olalım ne istorsunuz 16 yıldır doymadınız mı? biz o yılları da bu yılları da asla unutmayacağız merak etmeyin.