Sık geçen başlıklar
bokunu çıkardılar artık, no' ya atıyorum tekrar arıyorlar.
bloklamaktan gına geldi.

sms'e yasak geldi güya (hala reklam geliyor), buna nasıl önlem alınmıyor anlamıyorum.

bir de bunun yalova termal satan versiyonu var, her sene bir kere küfürleşip yolcu ediyorum.
almanca da "w" nun "ve" olarak okuduğunu bilmeyen sonradan görme ingiliz meraklısı bir yazarın hezeyanı.

bmw bir alman markasıdır, almanca tam olarak "be-em-ve" olarak okunur.

edit: bi - em- vi diyen krolara gelsin, üstteki de durumu kurtarmak için düzeltmiş biemvi diye ama yine kurtaramamış. bak bakalım has alman nasıl okuyor:

kızgın alman