Sık geçen başlıklar

bmw'yi be me ve diye okumak 2

ekşi'de gör
almanca da "w" nun "ve" olarak okuduğunu bilmeyen sonradan görme ingiliz meraklısı bir yazarın hezeyanı.

bmw bir alman markasıdır, almanca tam olarak "be-em-ve" olarak okunur.

edit: bi - em- vi diyen krolara gelsin, üstteki de durumu kurtarmak için düzeltmiş biemvi diye ama yine kurtaramamış. bak bakalım has alman nasıl okuyor:

kızgın alman