Sık geçen başlıklar

absalonsen 1

ekşi profili
ben sizin yerinizde olsam rte bir kanalda canlı yayına çıkarken o kanala giderim ve programa izinsiz katılırım. kesinlikle muharrem ince'nin tek başına gitmesi gerekir, herhangi bir mağduriyet numarası çekilmemesi için. erdoğan'ın karşısına geçer ve derim ki, gel dedim gelmedin, e işte ben geldim. muharrem ince bunu yapsın, bu seçimi fark atarak kazanır.