Sık geçen başlıklar

kafamdanokta1 5

ekşi profili
bu filme gitmeden önce şu ritüelleri yapıp şu kitapları okumanız gerek şu uranyum izotopunu götünüze sokmazsanız filmin 15. dakikasını anlayamazsınız kafasındaki arkadaşların anlayamadığı şey şu ki bu film bir gişe filmi ve öncelikli amacı gişede olabildiğince insanın ilgisini çekip para yapabilmek. eğer tamamen bilgilendirme ve kültürel bir kaygısı olsaydı zaten anasının amında bir film festivalinde vizyona girerdi sen de paribunun salonlarında elinde mısırla izlemezdin. o yüzden çok rollenmeyin altı üstü bir film ve spoiler olacak ama filmin içinde bir yerlerde atom bombası atıyolar arkadaşlar
her şeyi nasıl oluyor da inanç temeline oturtuyorlar bilmiyorum ama evrim sizin ona iman etmenizi gerektirecek bir olgu değil arkadaşlar. benim yer çekiminin 9.8 m/s^2 olmasını reddetmemin hiçbir anlamı yoksa evrime inanmamanın ya da inanmanın bir hükmü yok.