atam dünyanın 4 bir yanında ne kadar götveren keçi sikici ayak takımı varsa kudurtmaya devam ediyor. oh.
Sık geçen başlıklar
bi gitme be 7
ekşi profilisuriye goygoyu bitti yine bir şeylerle oyalamak lazım tabi. geçim sıkıntısından intihar eden vatandaşları konuşmayalım. bir kaç asker de öldüydü geçenlerde.
reyiz kemalist modu açık unutmuş. olmuyor böyle *
adamın oy alması gereken bambaşka bir kitle varken burayla vakit harcaması yanlış olur. bence boşuna oyalamayın ne ince'yi ne de akşener'i.
tanım: katılmadığım kampanya.
tanım: katılmadığım kampanya.