adamın oy alması gereken bambaşka bir kitle varken burayla vakit harcaması yanlış olur. bence boşuna oyalamayın ne ince'yi ne de akşener'i.
tanım: katılmadığım kampanya.
09.06.2018 · 44. sıra
bi gitme be
08.06.2018 02:32