Sık geçen başlıklar

ne diyim 2

ekşi profili
profesör abla çok iyiydi." yaşımdan dolayı beni kesin çağırırsınız" demesi de çok gerçekçi bir yaklaşımdı. keşke az daha ilerleyebilseydi.
fıkrasını anlamadığımız amca ise sanırım doktorun hayat neşesi. biz gülmesekte olur...