Sık geçen başlıklar

mistir lobaloba 4

ekşi profili
son birkaç saattir duyduklarıma inanamıyorum.

beşiktaş'ın mevcut yönetimi kongre tarafından bu işleri yapsın diye seçilmedi. böyle işler yapacağını iddia eden serdar adalı tarafıydı. siz bize plan, proje, yapılanma vadettiniz. beşiktaş'ın geleceğini adım adım inşa etmeyi vadettiniz. akılcı davranmayı, popülist yaklaşımlardan uzak kalmayı ve kurumsallığı vadettiniz.

beşiktaş'ın ikinci başkanı bugün en ufak youtube kanalına dahi bağlanıp talisca, mourinho falan diyor.

hasan arat seçim öncesi tüyo verme konusunda bile "tüyo veren yönetici gider" demişken kalkmış muhabirlerle "o mu gelsin, bu mu gelsin hehe" yılışıklığına giriyorsunuz. taraftarın beklediği o profesyonel futbol aklı işini tamamen geçtim.

gerçekten anlam veremiyorum olanlara.