Sık geçen başlıklar

basketbolcudoktor 3

ekşi profili
bu tabloları görmek için artık doğuya gitmeye gerek yok. çok değil 2 ay önce masama 4 adet mermi koydu alkollü bir emniyet görevlisi. tek gerekçesi de sıra beklemek istememesi. yönetenlere sesimizi duyurmak için ne yapalım? kendimizi mi yakalim?

edit: tabii ki şikayet edemeyip paşa paşa baktık adama. hem şikayet etsem ne olacak? adam veya akrabası beni nöbet çıkışı sisleyecek.. bu magandalarin bu cesareti bulamaması gerekiyor.