bu tabloları görmek için artık doğuya gitmeye gerek yok. çok değil 2 ay önce masama 4 adet mermi koydu alkollü bir emniyet görevlisi. tek gerekçesi de sıra beklemek istememesi. yönetenlere sesimizi duyurmak için ne yapalım? kendimizi mi yakalim?
edit: tabii ki şikayet edemeyip paşa paşa baktık adama. hem şikayet etsem ne olacak? adam veya akrabası beni nöbet çıkışı sisleyecek.. bu magandalarin bu cesareti bulamaması gerekiyor.
04.07.2019 · 10. sıra
basketbolcudoktor
03.07.2019 02:55 ~ 08:58