Sık geçen başlıklar
4 ay önce kanserden ölen annemi çok ama çok özledim. 10 sene önce ölen kardeşimi de çok ama çok özledim... hayat neden adil değilsin anlamış değilim :( ama şükrediyorum yine de. o çocuk onkolojisinde gördüğüm günahsız kanser hastası çocukları görünce... biz en azından yaşadık, onlar ne gördüler ki? ama yine de serzeniş değil benim ki. sadece bir itiraf... çok özledim sevdiklerim... çok özledim sizi...