Sık geçen başlıklar

floydianfloyd 2

ekşi profili
stadlarda miting yapmasının sebebi korkudur efenim.
stadlara giriş çıkış sadece birkaç kapıdan mevcuttur ve tribün, tavan yapısını da sur gibi düşünecek olursanız stadlar bildiğiniz ortaçağ kaleleri gibidir. haliyle güvenlik önlemleri son derece kolay alınıp uygulanabilir.

hiçbir şeye benzemez halkını satanın korkusu...
ben bu mevzuya dair hiçbir şey yazmayacağım; "ortadoğu ülkesi mi burası" diyenlere bir çift sözüm var. an itibariyle ıraktayım genşler, 1 lt şişesi 12 dinar olan (tl olarak 40 liraya tekabül eder) grant's viskimi 9'da açtım içiyorum şu an. carlsberg bira 50'lik 4,5 tl (1,3 dinar). içki yasağı falan yok, reklamlarının sansürlenmesi falan yok, cayır cayır satılıyor her yerde.
yani demem o ki ortadoğudan bile beter haldeyiz artık, boşuna buraya bok atmayalım. :)))