ben bu mevzuya dair hiçbir şey yazmayacağım; "ortadoğu ülkesi mi burası" diyenlere bir çift sözüm var. an itibariyle ıraktayım genşler, 1 lt şişesi 12 dinar olan (tl olarak 40 liraya tekabül eder) grant's viskimi 9'da açtım içiyorum şu an. carlsberg bira 50'lik 4,5 tl (1,3 dinar). içki yasağı falan yok, reklamlarının sansürlenmesi falan yok, cayır cayır satılıyor her yerde.
yani demem o ki ortadoğudan bile beter haldeyiz artık, boşuna buraya bok atmayalım. :)))
23.04.2018 · 6. sıra
floydianfloyd
22.04.2018 00:24