Sık geçen başlıklar

tantantos 9

ekşi profili
deliyle masa tenisi oynadınız mı hiç?
sayıyı kendi alır 1-0 der.
siz alırsınız 2-0 der ve öyle devam eder.

game of thrones castı gibi bir liste sunacaklardır ki sonra içinden rahatça bizim oyuncularımızı seçip ceza verebilsinler.

devirin 2 nisanda masayı.

edit : troll diye mesaj atıyor hamam böcekleri ulan trollük müessesesini siz getirdiniz memlekete yüzsüzler.
trt alıp şifresiz yayınlamalıdır.
bu paralara boşa satmasınlar.
zaten bin tane vergi veriyoruz katkı payı vb. nedir yani boşa antendi online üyelikti.
bir iki sene ver açıktan olsun bitsin.
açık ara (bkz: dönel kavşak) tır. resmen ülkedeki uygulanış biçimi kavşağın içindekine tali yoldan çıkıyormuş gibi davranılmasıdır. içerdeki yol benim diye kavşağı dönmeye devam ederse hiç hız kesmeden ana yoldan gelenle kucaklaşır, adam bir de kızar size üste sen nasıl araba kullanıyorsun diye.
son derece yanlış uygulanmasına rağmen hep yanlış uygulandığı için çok az sıkıntı çıkar, ancak vatandaşımız misal fransa gibi milyon tane dönel kavşağın olduğu yerde araç filan kiralarsa işte o zaman o kavşakta on defa söker takarlar aynını yaptığında.
otobanda bozuk param olmadığı için koca tırı geri aldırmışlığım vardır, bırak kornayı özür dileyince gülümseyip devam etmiştir adam, ama dönel kavşakta istanbul gibi dalıp dümdüz gittiydim bir gün, o kadar kollektif küfür ömrümde yemedim.
kendisi hakkında yapılan çirkinleşti yorumları nazarımda slav kadınları da yaşlanınca çok bozuyo yeaa züğürt tesellisiyle aynı paralelliktedir. erkek halimizle yakışıklı dediğimiz üç beş adamdan biridir.

edit: bırak bunları zengin koca bul evlen filan diyen mallar için erkeğim ve zaten evliyim.
sevimsizdir, antipatiktir, hangi dönemde olduğu ile de ayrıca bir düşündürür.

edit: aldığım küfürlere bakılırsa şimdi gerçek yazar oldum. mal değnekleri sizi.

sonradan edit: ataputçu ne olum? daha neler öğrenecez bakalım. yaşadığın, maalesef o boktan nefesini aldığın toprakları, yedi ceddini kurtaran insana saygı duymak bu kadar mı zor ? sizin olmayan tek hücreli yaratıcı beyninizi seveyim.

en son edit: destek mesajı atan güzel insanlara sevgiler selamlar. bana sorduğunuz tipler hepi topu 3 5 zibidi arkadaşlar çoğu da çaylak sanırım hiç entryleri yok gereken cevaplarını verip engelliyorum geçiyorum.çok teşekkürler yine de.
önümüzdeki sene 40’lık amca başlığına taşınacağım için gülümseten başlıktır. ha ben şu an 30’a girer halde görünürken mevzuyu açan bebe de 40’ında muhtemelen turşu bidonu gibi olacağından gülümsemem kahkahaya döndü an itibariyle.