sevimsizdir, antipatiktir, hangi dönemde olduğu ile de ayrıca bir düşündürür.
edit: aldığım küfürlere bakılırsa şimdi gerçek yazar oldum. mal değnekleri sizi.
sonradan edit: ataputçu ne olum? daha neler öğrenecez bakalım. yaşadığın, maalesef o boktan nefesini aldığın toprakları, yedi ceddini kurtaran insana saygı duymak bu kadar mı zor ? sizin olmayan tek hücreli yaratıcı beyninizi seveyim.
en son edit: destek mesajı atan güzel insanlara sevgiler selamlar. bana sorduğunuz tipler hepi topu 3 5 zibidi arkadaşlar çoğu da çaylak sanırım hiç entryleri yok gereken cevaplarını verip engelliyorum geçiyorum.çok teşekkürler yine de.
27.11.2018 · 13. sıra
tantantos
26.11.2018 12:57 ~ 17:36