Sık geçen başlıklar
38 im. bu ülkenin ilişki dinamiklerini hiçbir zaman anlayamayacağımdan artık o kadar eminim ki çabalamıyorum bile. kızı erkeği hepsi manyak hasta ruhlu ne istediğini bilmez değer kıymet nedir bilmez bir toplum olmuşuz. herkes birbirinin arkasından iş çeviriyor. seviyorum diyen herkesin yedekte tuttuğu biri var. kalitesiz olan beş para etmez kişiler değer görüyor. bok gibi kızın bile peşinde 50 tane zibidi dolanıyor. sigara söndürüp öbürünü yakıyor gibi sevgili değiştiriyorlar. yapamıyorum arkadaş. her şeyim var tipim düzgün karakterime güveniyorum ama yapamıyorum. birşeylere yutkunmadıkça güzel ilişkiniz olması çok zor bu ülkede... bu lafımı biraz düşününce hak verirsiniz.