Sık geçen başlıklar

vandalistanli 3

ekşi profili
eski bir gazeteci olarak söylüyorum mevcut ekonomik durumda bağımsız bir medyadan söz edebiliyor olsaydık ak partinin oyu yüzde 20'yi geçemezdi.

ecevit'e yapılanların yüzde 10'u bu iktidara yapılsa çoktan başka bir liderden bahsediyor olurduk. fakat ne acıdır ki ecevit'e bunu reva görenler bugün muhalif cephede yer alıyor. keser döner sap döner hesabı işte. kısacası sonuna kadar hak edilen durumdur, bu millete az bile...

edit: medyanın sistematik olarak ele gecirilmesi yıllar önce mevcut güruhun hayaliydi bunu başardılar da. hesap edemedikleri şey nazi medyasına dönen havuz medyasının artık ciddiye alınmaması. akpli vatandaş bile fox tv izliyor artık. bunun yanında, sen belki s400 diplomasisinde algı yaratabilirsin ama ekonomiyi iyi gösteremezsin yemezler. velhasıl hâlâ umut var, bu güç ellerinde patlayacak.