doğruluk payı olabileceğini düşünen gerizekalıların başlık altında yazdığı iddia. roket gazze'den fırlatılıyor sonra havada infilak ediyor ve o parçalar ile bir hastaneyi yok edip bin masumu öldürüyor. evet roketin havada infilak ettiğini gösteren görüntüler var ama aynı anda uçak sesi var ve asıl patlama onun bıraktığı bombayla oluyor. bu iddiayı doğru bulan sığırlar bir roket parçasının bu kadar büyük hasar verebileceğini düşünüp, hamasın demir kubbe aracılığı ile havada patlatılan binlerce füzesinin israil'de bir evi bile yıkmadığını söyleyemiyor mesela. eğer bu iddia doğruysa fırlatılan 20 binden fazla roketin parçaları ile israil çoktan haritadan silinmiş olmalıydı ama zeka sahipleri bunu düşünemiyor.
Sık geçen başlıklar
munzevicakal 10
ekşi profiliseçim kaybederek iktidara hizmet etmek dışında en iyi yaptığı şey yenilgilerini örtüleyip unutturmak. şu anda yaşanan durumda bunun örneği. yavaş yavaş unutuluyor yaşanan süreç. göz göre göre seçimi hediye ettiğini kimse hatırlamayacak ve yeni bir hikaye ile karşımıza çıkacak yerel seçimlerde.
bedel ödemeden 9 seçim kaybedip üstüne ödüllendirilen adamın 10. seçim yenilgisinde bedel ödeyeceğini düşünmek saflık olur. bedeli ödeyecek olan sadece bu ülkenin gençleri ve geleceği çalınan çocukları.
yalakalıkta zirve yapan kemal özkiraz'ın masabaşı çalışmalarından bir diğeri. erdoğan'a oy vermem diyenlerin oranı %54.2 iken kılıçdaroğlu'na oy veririm diyenler %54.1 olarak çıkmış. tüm muhalifler kılçıksız biçimde kılıçdaroğlu'nu destekliyor yani. sözlüğü bir yana bırak, anadolu'nun ücra noktalarında iktidardan bıkmış herkes kılıçdaroğlu aşkıyla yanıp tutuşuyor demek bu rakamlar.
kılıçdaroğlu bu ve bunun gibilerin gazıyla cumhurbaşkanı olacağım diye tutturdu. seçim sonrası geleceğimizi karartanlardan biri olarak tarihe geçeceksin kemal özkiraz.
kılıçdaroğlu bu ve bunun gibilerin gazıyla cumhurbaşkanı olacağım diye tutturdu. seçim sonrası geleceğimizi karartanlardan biri olarak tarihe geçeceksin kemal özkiraz.
trabzon'un 11. sırada olmasıyla güvenilirliği tartışmalı çalışma.
rte'nin üçüncü dönemi hayırlı olsun durumudur. bencil siyasetçilerden kurtulamadık gitti. düşün yakamızdan artık.
edit: kaç dakika oldu da 7 tane salak düştü mesaj kutuma. oğlum ne mal adamlarsınız? sizin oy vermeniz seçimi kazandırmıyor işte, kaç defa deneyeceksiniz daha? önemli olan rte'den vazgeçen ve vazgeçme eğilimi olan adamlardan oy almak. kılıçdaroğlu şu ülkede bunu yapabilecek son adam. senelerdir defalarca yenilmiş, örselenmiş, şeytanlaştırılmış. bu durumu anlamayan ya vatan hainidir ya gerizekalı.
edit: kaç dakika oldu da 7 tane salak düştü mesaj kutuma. oğlum ne mal adamlarsınız? sizin oy vermeniz seçimi kazandırmıyor işte, kaç defa deneyeceksiniz daha? önemli olan rte'den vazgeçen ve vazgeçme eğilimi olan adamlardan oy almak. kılıçdaroğlu şu ülkede bunu yapabilecek son adam. senelerdir defalarca yenilmiş, örselenmiş, şeytanlaştırılmış. bu durumu anlamayan ya vatan hainidir ya gerizekalı.
hayvan gibi sey ettiniz, dusurecek kiz kalmadii sozlukte. adam ayni gun icinde uc kere entry giriyor bu basliga. gelen kizlari kiyma makinesinden geciriyor sanirim.
tamamen bizim sucumuzdur. her konuda gotlerini kaldirirsaniz, ne yaya iken yol verir ne de aracli iken yol verir. kahrolsun abaza erkekler.
link paylasan yavsaklara penis fotosu (nezaketi elden birakmama adina penis diyorum )attigim veri tabanidir. gule gule dertlesin, dertlenin arkadaslar.
yalnizlik zor zanaat. bazi suserlerin kamp kurdugu basliktir. bunlari okuyanlar varsa bir mesajla yesillendirsin su adamlari. feryatlarini okurken icim acidi resmen.