Sık geçen başlıklar
neymiş efendimiz tek suçu isveç, norveç gibi ülkelerde dünyaya gelmemiş olmasıymış. en kibar ifadeyle hadi oradan diyorum hadi oradan. bu herif batı'da doğsa führer olurdu führer. yalakalık da bir yere kadar ulan vatansızlar.
kupada beşiktaş'ın kendilerine çıkmasını isteyen bir fetöcü gördüğüm ve gözlerime inanamadığım başlık. kuzum birkaç ay önce oynadık daha kalenize 28 şut attık ve tarihi farkı kaçırdık ona rağmen 3-0 gibi net bir skorla kazandık. bak fenerliler de dün şöyle de yaparız böyle de sokarız diye dolanıyordu burda biraz ibret al. beşiktaş sizle aynı klasmanda değil ezer geçer. sen yat kalk dua et şampiyonlar ligi sebebiyle lige odaklanamadık bu sene de biraz heyecan yaşadınız. yapma gözünü sevdiğim himmetini yediğim kardeşim.