Sık geçen başlıklar

bunlarseniniyigunlerin 2

ekşi profili
ya hepinizin amk megadeth zaten 63 kere gelmiş de vizyonsuz organizatörler neden bir daha getiriyorlarmış bıkbıkbık

akp türkiyesinde iyi kötü konser yapılabilmesi bile mucizeyken adamlara etkinlik beğendiremiyoruz ya.

ayrıca hem her sene aramıza genç liseli trash sever dostlarımız katılıyor. bu çocukların zaten yakın gelecekte festivaldir, kamptır, konserin dik alasıdır görme seçeneği olmayacak. bari senede bir hatrı sayılabilecek güzel bir konsere, hele de megadeth konserine katılma imkanı sizi niye ırgalıyor yaşlı kurtlar? bu ülkede sadece 80-95 arası doğmuş olanların keyfine ve repertuarına göre mi etkinlik düzenlenecek? gitmezsen gitme konsere, ne diye senin talebin gerçekleşmiyor diye varolan organizasyonu bokluyorsun?

neyse en son 2016da dinlemiştik. deyv abimiz hakk'a yürümeden bi görelim tekrardan, belki bir daha görmek nasip olmaz.
hayırlı headbangler