Sık geçen başlıklar

alter mann 2

ekşi profili
olur diyen pollyannalara inat, ısrarla olmaz dediğim.

tamam, belli bir seviye korunduğu takdirde olması mümkün, ancak herkes biliyor ki, bazı anlar geliyor, erkekler bir sözden, bir espriden, bir gülümseden, bir temastan onlarca anlam çıkarıyor. arkadaşlık bir süre oluyor gibi gözükebilir ama her an yaşanabilecek bir yokluk anında "olur mu acaba" diye eşek-karpuz kabuğu denklemi kurulur. etraf evli olduğunu bildiği halde iş ortamında kadınların üzerine oynayan orospu çocuklarıyla dolu. bir kadının arkadaşım dediği bir erkeğin, o kadın hakkında fikrini değiştirmesi on saniye sürer ya da sürmez. bu iyimserlik nereden geliyorsa artık..