Sık geçen başlıklar

molla bekir 3

ekşi profili
geç gelen metro hattıdır. yıllardır var olan kadıköy-tavşantepe hattına 3 durak eklemek neden bu kadar uzun sürdü anlamış değilim. yıllardır neyi bekliyordunuz? neden e-10 ile boşuna işkence çektik?

bunun bir benzeri istanbul havalimanı. ya kardeşim bir yere havalimanı yapacaksan önce ulaşımı çözersin. yanından metro-tren kalkmayan havalimanı mı olur? kurbanlık hayvan gibi havaist otobüsüne sıkışmak zorunda mıyız biz?