karım bana bunları dese, ne boşanması lan, evlilik cüzdanımı çerçeveletir duvara asarım.
Sık geçen başlıklar
freedomisnothing 5
ekşi profilitoprağını satmış zamanında, seni mi satmaz?
bir galatasaray taraftarı olarak en gururlu günümü basketbolda final maçına çıkmadığımız gün olarak söylüyorum.
ne uefa ne süper kupa ne dört yıldız.
başarılar gelir geçer, asaletin bize yeter derken hep aklıma bu gelir.
şimdi beşiktaş kirli oyunlara alet olmayacak, gerekirse maça çıkmayacak ve kupadan çekilecektir.
***şampiyonluk unutulur, bu duruş unutulmaz.***
tarihindeki mümtaz şahsiyetlerin ruhuna uygun davranıp tavrını koymalıdır.
lüzum ederse ziraat türkiye kupasına gelecek yıl da katılmama kararını galatasaray başta olmak üzere bu saçmalığa tepki koyacak herkesle alıp önümüzdeki yıl kupaya katılmamalılardır.
ne uefa ne süper kupa ne dört yıldız.
başarılar gelir geçer, asaletin bize yeter derken hep aklıma bu gelir.
şimdi beşiktaş kirli oyunlara alet olmayacak, gerekirse maça çıkmayacak ve kupadan çekilecektir.
***şampiyonluk unutulur, bu duruş unutulmaz.***
tarihindeki mümtaz şahsiyetlerin ruhuna uygun davranıp tavrını koymalıdır.
lüzum ederse ziraat türkiye kupasına gelecek yıl da katılmama kararını galatasaray başta olmak üzere bu saçmalığa tepki koyacak herkesle alıp önümüzdeki yıl kupaya katılmamalılardır.
yapmayın yahu, bu ifade yüzünden adamın söylediği güme gidiyor,açıklamaya odaklanın lütfen.
açık açık demiş ki “lan yavşaklar, uber’e saldıracağınıza önce kendinizi düzeltin de millet arayışlara girmesin”
ağzına sağlık...
açık açık demiş ki “lan yavşaklar, uber’e saldıracağınıza önce kendinizi düzeltin de millet arayışlara girmesin”
ağzına sağlık...
bu kitabı alarak yazarına , kitabı satana, basana , matbaadaki çalışana para kazandıracaksın .ama sen bi bok kazanamayacaksın.