Sık geçen başlıklar

nomfindarato 2

ekşi profili
ekşi sözlük gibi anonim bir ortama yazarken bile tehdit yiyorsun içeri atılmakla, süründürülmekle. en kötü entrylerin siliniyor "götümüze girebilir" diye.
daha neyin tartışmasını yapıyoruz?

bir yerden duymuşlar ifade özgürlüğünü ve demokrasiyi ama ne olduğunu bilmiyorlar.
işlerine gelmiyor çünkü.