Sık geçen başlıklar
6.20 inerse 6.00 ya kadar yolu var.6.00 ya inerse 5.80 e,5,80 e inerse 5,50 ye kadar yolu var.5.50 ye inerse....acayip teknik analiz yaparım ben.
meral akşener'i yeterince tanımadığımı anladığım program oldu. ince'yi pek çok konuda daha bilgili ve hakim görürdüm ancak programdan sonra "tamam ince iyi hatip ama bu kadın entelektüel olarak o kadar dolu ki bazı konularda kendini ifade etmekte bile zorlanıyor" diye düşündüm.yani kafasındaki düşünceleri basite,halkın anlayabileceği seviyeye indirmekte zorlanıyor çünkü belli ki pek çok konuyu baya derinlemesine biliyor.bazen çok iyi bildiğiniz bir konuyu hiç bilmeyen birine anlatırken zorlanırsınız.konu çok derinlemesinedir özet geçerseniz bişey anlaşılmaz uzun uzun açıklamak istediğinizde de konu bütünlüğü sık sık bozulur.akşener bence bu akşamki yayında bunu yaşadı.
fikri ekşisözlükten almıştır.burada bir arkadaş yazmıştı,meydanlarda 2002 de şu kadar mazot,ekmek vs alıyordun 2018 de bu kadar alabiliyorsun diye görsel şekilde poşetlerle bidonlarla anlat demişti.demekki danışmanları burayı takip etmekle kalmıyor buradaki fikirleri de hayata geçiriyorlar.
balık değil,hayvan değil birey katlidir.yunuslar bu dünyada "hayvanların" en özelidir.nedeni ise kendilerinin farkında olan(self awareness) insan dışındaki tek canlı olmasıdır.kendilerini aynada tanıyabilen hayvanlar alemindeki tek canlıdır.birbirlerine isimleriyle seslendiklerine(çıkardıkları frekansların her biri özel) dair bulgular mevcuttur. hindistan'da yunuslar hayvan değil "birey" olarak kabul ediliyor.türkiye'de orospu çocuğunun teki kendisinden daha zeki bir yaşam formu olduğuna emin olduğum bu canlıyı katlediyor.ulan o yunus ayağın kendisine ateş etmeye çalışırken kaysa denize düşsen senin hayatını kurtaracak bir hayvan.zira yunuslar kendileri gibi memeli bir canlının su altında nefes alamayacaklarının "farkında" ve bunun "farkında" olan insan dışındaki tek canlı.yunuslar alet kullanabiliyorlar,yöntem geliştirebiliyorlar.neredeyse ilkel insanlardan bir farkı yok bu canlıların ve sen onu öldürüyorsun.diyecek söz yok...
o "monşer" dediğiniz insanlar siz stratejik derinlik falan derken bugünleri görüp bas bas bağırıyordu yapmayın etmeyin diye.sınırımızda düşman(terörist) ordusu kurulmasına sebebiyet verenler, buna yol açanlar vatana ihanetle yargılanmalıdırlar.