Sık geçen başlıklar

sankiyedim 2

ekşi profili
doğma büyüme fatihli bir fenerbahçeliyim. maçı büyük dikkatle izliyorum. maçta en çok dikkatimi çeken şey, karagümrük tribününde asılan “ezelden ebe de” yazısı. ya amk burdaki de'yi kim ayırdı ya. maça konsantre olamadım.
tüm ünlüleri gözden geçiriyorum “eğer bu ünlü hayatımızda olmasaydı bir şey değişir miydi”
diye düşünüyorum. çok az yaşayan insan için “evet bu adam olmasaydı, bir çok şey eksik kalırdı” diyebiliyorum. bunlardan biri de cem yılmaz. 30 yaşındayım ve hakkaten bu adam olmasaydı, daha az gülmüş, daha az güldürmüş, daha az neşeli bir insan olacaktım.