Sık geçen başlıklar

matayyuna 6

ekşi profili
ağlama seansı.

galatasaray'a beka sorunu diyecek kadar şirazesi kaymış bir herifin hezeyanları.

edit: başkanlık döneminin başarısızlıklarını örtbas edip taraftarını oyalamak için koskoca bir camiaya terörist diyemezsin, beka sorunu diyemezsin.

alt tarafı spor, futbol. binlerce şehit verdiğimiz vatan için kullanılan beka ifadesini ortamı germek için kullanamazsın.

kadıköy'de yenseydin galatasaray'ı madem ilk yarıdaki maçta. kaleye şutun yok.

90+ sonrası aldığın penaltılarla yarıştasın hala. ayıp denen birşey var.

aklı başında fenerbahçeli arkadaşlardan rica ediyorum. ne olur prim vermeyin böyle insanlara. başarısızlığını manipüle etmek dışında bir amacı yok. görün artık bunu.
bu işin iyice boku çıktı afedersiniz.

bunlar ne kadar avam hareketler, ne kadar paragöz hareketler yahu.

1 günlük bebek üzerinden prim yapma kaygılarınız batsın. resmen (bkz: black mirror)'da anlatılanları yaşıyoruz.

iğrenç çiftin, iğrenç davranışı.